Про нас


О нас

О нас


О нас


О нас

Більше про нас, про крісло-мішки, про тканини, інтер'єри, меблі ми говоримо в наших відео на YouTube, постах в Facebook та Instagram.


НАША ІСТОРІЯ

Як з’явився бренд Bruni.

Все почалося в недалекому 2013-ому. Будучи, на той момент монополістом в Києві та Київській області по поставкам гранул пінополістиролу, з’явилась ідея «А ЧОМУ Б НЕ ВІДКРИТИ ще одне направлення?» - виробництво безкаркасних меблів. Ця ніша здавалась дуже перспективною, із слабкою конкуренцією, так як я знав не тільки всіх виробників особисто, але й якість, асортимент, команди, а головне – основні тонкощі всіх компаній в цій ніші. 


Рішення приймались швидко, інвестиції з основного бізнесу плавно збільшувались і в підсумку, перевищили заплановані більше ніж в 10 разів. Помилок було зроблено дуже багато, вони і не припиняються, але головне не повторюються відсотків на 90! 


Час йшов, кількість клієнтів росло і чомусь накопичувалось все більше питань як організаційних, так і зі сторони клієнтів. Бажання зрозуміти, як покращити якість продукції і максимально підвищити рівень задоволеності наших клієнтів, поступово зміщало фокус у направлення крісел-мішків. І причина знайшлась, але, що особливо прикро, – було втрачено майже 2 роки. 


У 2015-му все довелося починати практично з нуля - від якості виробів, до побудови команди та репутації бренду! Після того, як я почав поглиблюватись у це направлення, воно все більше приваблювало, становилось цікавіше, а що найприємніше – ми почали отримувати масу неймовірно приємних відгуків від клієнтів, хоча на той момент ми працювали в мінус. Саме відгуки щасливих клієнтів від користування нашими кріслами-мішками, безкаркасними диванами та пуфами - продовжують щоденно надихати нашу команду. Ми радіємо як діти, а я особливо, кожному Вашому відгуку та емоціям, які викликає у вас наша продукція. Нам буквально хочеться танцювати – це неймовірно! Саме тому у 2018-му мій акцент повністю змістився на направлення безкаркасних меблів та розвиток бренду Bruni.


Іноді ми жалкуємо, що не робили регулярних фото чи відео наших перших моделей, упаковки, тканин, щоб показати Вам всю еволюцію доробок та покращень, які вже відбулися. Кожен день ми у пошуках відповіді на питання: «Як ми ще можемо покращити наш продукт?» від якості до клієнтського сервісу. Зараз, знаючи ринок і головні проблеми, з якими можуть зіткнутись володарі крісел-мішків, можемо сміливо сказати:


“Є телефони, а є Apple!

Є крісло-мішки, а є Bruni!”

Не дивлячись на це, ми розуміємо: «Немає межі досконалості!» і продовжуємо удосконалювати все, що виробляємо під брендом Bruni.



P.S. Як же багато ще залишилось «за кадром»:


  • Наша команда (хто вони і чому вони);
  • Чому Bruni;
  • Як з’явилась саме ця назва;
  • Як вдалося швидко привернути увагу клієнтів;
  • Чим ми особливо пишаємося (після відгуків наших клієнтів);
  • На що ми йшли, щоб «тримати» якість;
  • Які плани розвитку;
  • Що нового Вас чекає;
  • Чому безкаркасні меблі повинні бути у кожному домі;
  • І це тільки 20-та частина, чим хочеться поділитись… 

… але боюсь цій «книзі» не місце на одній сторінці сайту у розділі «про нас». Більше про нашу команду, про крісла-мішки, про тканини, інтер’єри, меблі - ми говоримо у наших відео

на YouTube, постах в Facebook та Instagram.

А поки ми відшиваємо крісло твоєї мрії - пам'ятай головне правило:

Be BRIGHT! Be UNIQUE! Be YOU!

Ти УНІКАЛЬНИЙ(А)! Живи ЯСКРАВО! Будь СОБОЮ!